Dream, catch me when I fall Or else I won't come back at all

Kjol - Zara 
Topp - The Wardrobe 
Skor - Vans 
(Allt utom skorna tillhör en kompis)
 
När jag startade bloggen var planen att det skulle vara en fotoblogg med lite mode på sidan om.
Jag skulle inte kalla mig någon mega ''fashionista'' som hoppar på varje ny trend innan det ens blivit en trend, men jag kan lägga ner flera timmar på kvällen till att hitta den ''perfekta'' outfiten eller bläddra i ändlöst många modemagasin och drömma om alla designerväskor och svindyra cocktailklänningar i dem. 
Men det har inte blivit mycket till outfitbilder på väldigt länge nu och nu när skolan börjar ska jag börja pina mina kompisar (och bror) att knäppa outfitbilder igen. Men endast de dagar som jag har på mig något intressant, haha. 
 
Ha det bra! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: