Throwback 3/4

Augusti och september ↑
 
När sommaren började lida mot sitt slut så åkte jag och familjen på husbilssemester till Danmark i tre veckor. Där cyklade vi i några dagar på en lite ö som hette Laesö, bodde på en jättefin strand i Blokhus och gjorde lite andra grejer som jag gör som turist. 
När vi kom tillbaka från den resan kom en gammal kompis från Island och hälsade på. Vi har varit vänner så länge jag kan minnas och det blev mycket shopping, fotografering och skratt den veckan. 
 
 
Sedan helt plötsligt tog sommarlovet slut 9:an började och hösten var runt hörnet. 
 
Vi hade ganska roligt när vi knäppte dessa bilder, haha ↑
 
Sista delen kommer imorgon, ha det bra! ♥
Postat av: Vilma

Vilken fin blogg! Vilken kamera fotar du med?

Svar: Tack så jättemycket, jag fotar med min Canon EOS 7D! :)
Alma B

2013-12-28 @ 15:44:37
URL: http://vilmaannaalvinaa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej! Fin blogg:) besök gärna min blogg nattstad.se/Rebeckis kram

2013-12-28 @ 20:51:38
URL: http://nattstad.se/Rebeckis

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: