Throwback 4/4

Oktober, november och december 
 
När det började bli höst var jag ute och fotograferade jättemycket. Höstfärger gör sig så otroligt bra på kort! 
Jag köpte även en Fjällräven Greenland jacka som jag hade suktat efter hur länge som helst och det var helt klart ett av årets bästa köp. 
I oktober fick jag erbjudandet att vara hårmodell för hårcenter på deras visning och helt plötsligt var mitt hår blått, haha. Trodde aldrig att jag skulle tycka om det men det såg faktiskt riktigt snyggt ut!
Halloween spenderades med tjerjerna, pizza, film och massor av godis. 
I början av december fick jag en tidig julklapp från mamma och pappa i form av en iPhone 5S och därmed blev jag Applefrälst. Nästa köp blir väll en Macbook! 
Nu har det nyss varit jul och den spenderades som vanligt hemma med mamma, pappa och min bror Erik. Det var jättemysigt och jag är supernöjd med mina julklappar. 
 
 
Om jag ska vara ärlig gjorde jag inte mycket speciellt dessa tre månader... men aja. 
Vet att detta inlägg skulle kommit igår men jag kom inte hem förränn vid 8 och jag pallade inte sätta mig och redigera bilder då. 
 Ha det bra! ♥
Postat av: ida foto. ♛

jättefina bilder!

2013-12-30 @ 23:10:30
URL: http://prinsesc.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: