Gymnasieångest

Bild från förra veckan ↑
 
Idag var jag och en kompis till Bollnäs och kollade på gymnasium. För tre dagar sedan var jag helt hundra på att jag skulle gå IB (all undervisning på engelska), men grejen är att om jag går den så kommer jag nog inte ha tid att fotografera, spela gitarr, blogga eller ha någon ordentlig fritid på grund av att man hela tiden har så mycket läxor och uppsatser. Dessutom så skulle jag nog endast gå IB för det man får ut av det, vilket är praktiskt taget endast är ett papper som visar att man har gått där. Och det känns inte värt det om jag ska dendla en och en halv timme varje dag och dessutom förlorar det som jag verkligen brinner för, vilket är musiken och fotograferingen. Men jag vill varken bli musiker eller fotograf, så det känns onödigt att gå typ estet. 
 
Så jälva jobbigt att behöva välja vad man vill göra med sin framtid när man är 15 år. Som om man hade allt planerat liksom? 
 
Kände för att skriva av mig lite bara. Ha det bra! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: