Gymnasievalet

Som jag sa för några dagar sedan så har jag valt till gymnasiet nu. Det blev varken IB eller samhäll utan (håll i er) jag valde Estet Musik. 
 
Jag var ju helt hundra på att jag skulle gå IB hela hösten och jag ville absolut inte gå något här i stan. Men när jag och Nellie hälsade på IB i Bollnäs tyckte vi inte riktigt om skolan och alla som vi pratade med sa att det var jättemycket plugg. 
Jag hade ju funderat på Estet musik ända sedan vi nior fick gå och besöka alla program, de som gick där verkade ha så himla roligt. Men jag tänkte typ att det var bara hipsters och sådana som har spelat instrument sedan de var tre år som fick gå där (haha). Denna inställning förändrades dock efter att jag, Nellie, Julia och Emma hälsat på, frågat och fått lite uppmuntran. Att tre av mina bästa vänner antagligen också ska välja det gör ju inte saken sämre, haha!
 
Ha det bra! ♥
Postat av: Alina

va kul! jag gick musikal! =)

2014-02-08 @ 22:12:27
URL: http://torstenz.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: