Året som gått

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jättemycket! 
 
Hur har ditt 2013 varit?
Jag har haft ett väldigt roligt år, men det var mycket som jag tyckte var jobbigt också. Det var både stressigt i skolan och hemma. 
 
Blev du kär i år?
Ehh.. nja.
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Den 8 maj. 
 
Vad är din största framgång 2013?
Bloggen kanske... Vet inte, haha. 
 
 
Bästa köpet?
Okej, jag kanske inte köpte dethär, men min Canon EOS 7D som jag fick i födelsedagspresent istället för en moppe. 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat ♥
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fotografering, mina älskade vänner och musik. 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Do I Wanna Know med Arctic Monkeys och Hey Brother med Avicii
 
Vem har du umgåts med mest?
Vilma, Julia, Isabelle, Emma, Kristin och Nellie. Finaste vännerna man kan ha! 
   
Har du haft ett förhållande under 2013?
Forever alone... 
 
Vart reste du under 2013?
Island och Danmark! 
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Skolan börjar alltid på min födelsedag. Så jag gick väll i skolan antar jag! 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mer resor. 
 
 
Vem saknade du?
Alla fina människor på Island! 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Kommer inte på någon, haha. Men Isabelle började ju umgås med oss under våren och hon är fett rolig! 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Sluta oroa mig över oviktiga saker och passa på¨att leva lite mer. 
 
Jag inser att jag är den absolut sista personen i världen att göra en sånhär, men det får ni komma över. 
Ha det bra! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: