När vintern visar sin ljusa sida

Fotade lite med fina Isabelle idag ↑
 
Egentligen tycker jag faktiskt ganska mycket om vintern, det är ju vitt, fint och man kan åka snowboard. Men måste det vara så himla kallt över allt hela tiden? Det är kallt utomhus, kallt hemma, kallt i skolan, kallt när man ska sova, kallt när man sitter vid datan. Det är praktiskt taget kallt vart man än går, vilket gör att man fryser hela tiden och det känns som om hur man än gör kommer man aldrig att få upp värmen igen. Man är bokstavligen talat djupfryst under hela vinterhalvåret. 
 
Nu har jag delat med mig av dagens i-landsproblem. Vi hörs! 
Postat av: rememberthiis.blogg.se

fina bilder :))

2014-01-23 @ 20:00:24
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Tess

En mycket fin tröja , vart har du hittat den ?
Vilket är ditt favoritminne från sommaren 2o13 ? :)

2014-01-23 @ 23:19:08
URL: http://tessvonolsson.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: