Spontana pianoköp och dålig motivation

Två bilder som jag knäppte för några dagar sedan ↑
 
Vi var ju lediga både torsdag och fredag förra veckan, men trots ledigheten känner jag mig mindre utvilad än någonsin. Det kan ha något att göra med att vädret var varit kallt och regnligt nästan hela helgen eller att man bara pallar inte skolan längre... Jag tappade den sista motivationen att lära mig något i skolan sekunden jag skrev den sista punkten på nationella. Vilket var för flera veckor sedan. 
 
Men nu till något mycket trevligare! Jag spontanköpte ett piano på Erikshjälpen i lördags och jag hoppas på att få det levererat imorgon. Kunde inte vara mer taggad! Känns underbart att slippa spela på den skräniga gamla keyboarden eller det ostämda halvt medeltida pianot i vardagsrummet. 
 
Ha en bra måndag!
Postat av: MADDISENJ.SE

Vilken fin tröja!

2014-06-02 @ 21:04:40
URL: http://maddisenj.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: