Måndagslista

Vad har du på dig? 
Svarta jeans från DrDenim och lila stickad tröja från Bikbok. Standard. 
 
Hur mår du? 
Väldigt bra faktiskt, vi fick sluta över en timme tidigare tidigare idag. 
 
Vad önskar du just nu?
Riktig höst med allt vad det innebär.
 
Vad har du ätit idag?
Frukost: Yoghurt med flingor och knäckebröd med ost och skinka.
Lunch: Typ bara sallad för det var konstig mat i skolan....
Mellanmål: Smoothie.
 
Vad ska du göra under veckan?
Ska på Grönalund med några kompisar på söndag men annars har jag inget inget särskilt inplanerat faktiskt.
 
Vem saknar du? 
Alla fina människor som jag var med i Brighton i somras. 
Senaste köp?
Vet inte, antagligen mat.
 
Vad skrattade du åt senast?
Att pappa tänker köpa en gigantisk kristallkrona och hänga över sitt matsalsbord. 
 
Vem sov du senast med?
Emma, Nellie och Julia nere i min källare. 
 
Vad läser du just nu?
An Abundance of Catherines av John Green. 
 
Favoritlåt just nu?
Det är inte bara just nu som denna låt är min favoritlåt, det är alltid. King and Lionheart - Of Monsters And Men.
 
Senast sedda film?
Submarine. Så himla bra, men så jävla konstig film... 
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.
Vad stod det i ditt senast skickade sms?
''Men gud vad bra!! *emoji*''
 
Favoritämne på gymnasiet?
Ensemble om det räknas men annars älskar jag franska och engelska. 
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ni skulle inte tro mig om jag berättade hur många som säger att jag ser ut som Miley Cyrus. 
 
Vad är du rädd för?
Gräshoppor.
 
En person du tycker är snygg?
Eh, vet inte, haha. 
 
Vem skrev du senast till på facebook?
Dorunn från Island.
Vilket språk vill du lära dig?
Vill bli bättre på franska men annars skulle jag vilja lära mig italienska.
 
Favoritserie just nu?
Sherlock. Suger bara en aning att man måste vänta i cirka två år på nya säsongen.  
 
Vilka sorts killar faller du för?
Roliga och snälla killar. 
 
Vart vill du åka just nu?
Till Ica för jag vill ha glass, haha. Nä, men Florida vore inte dåligt. 
 
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Innom de rimliga gränserna önskar jag mig pengar. Men om vi tänker utanför lådan så önskar jag mig ett proffsigare objektiv till kameran. 
 
Listan inspirerades av Amanda Valfridssons ''fredagslista''. Ha en bra söndag! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: