I got my ticket for the long way run The one with the prettiest of views

Canon EOS 7D // Canon EF 50mm/1.8 II
 
Hej på er! Jag kom ju hem till Söderhamn i torsagskväll men då var det inte riktigt dags att vila än för att igår åkte jag, Kristin, Vilma och Isabelle till Isabelles stuga och sov där en natt. Den var precis vid havet och det var verkligen jättemysigt, dock regnade det spön i backen hela fredagen. Men att vara inne och äta godis, spela kort och bara ta det lugnt är ju inte så dåligt det heller! Vädret var mycket bättre idag så vi rodde ut till en pytteliten ö, där ramlade både Kristin och Vilma i vattnet (haha) och blev dyblöta nästan upp till knäna. Vi skrattade ganska mycket då...
 
Bilderna knäppte Julia på mig innan jag åkte till Danmark. Byxdressen köpte jag på Island inne på Zara. Älskar den affären, snyggare kläder får man ju leta efter! 
 
Bilder från Danmark kommer antagligen imorgon, vi hörs! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: