Throwback 2/4

Maj, juni och juli ↑
 
I början av maj åkte jag och Vilma till Friends Arena och såg One Direction, det var så himla fantastiskt att få se killarna och vi hade hur kul som helst! 
Några dagar efter det äventyret var det dags för mig att åka till huvudstaden igen men denna gång för att shoppa med Julia, Kristin, Vilma, Emma och Isabelle. Vi tappade bort oss mer än ett par gånger ska jag säga er, stackars oss småstadsmänniskor liksom, haha. I början av juni fick jag träffa hela tjocka släkten och andra familjen från island för att jag skulle konfirmera mig. Elisabets och Bjössis megasöta bebis fyllde år och det gjorde även pappa i samma svängar och alla dessa festligheter skedde på en vecka. Åt rätt mycket tårta då...
 
 
Sedan fick vi sommarlov och dagen efter midsommar åkte jag, mamma och Erik och fjällvandrade. Vilket jag inte tänker göra om i första taget, jag är en inbiten stadsmänniska men det var en upplevelse. 
Efter det var det praktiskt taget bara hem och packa om och flyga till själv Island för att träffa roligt folk och bara ta det lugnt. Efter två veckor på Island flög jag direkt till Köpenhamn där jag blev hämtad av Pappa och Erik för en snabbvisit i Köpenhamn och sedan åka till min faster. 
 
 
Sommaren var helt fullspäckad med andra ord men den var inte riktigt slut än! 
Del 3 kommer imorgon, ha det bra! ♥
Postat av: veronica eriksson

Gud så härliga bilder! Superfint collage! :) Kram

2013-12-28 @ 15:04:44
URL: http://vveronicas.com/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: