Island

 
Hejsan! Jag är på island just nu och anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har varken haft ordentlig internetanslutning eller lust att göra det. Vi var nämligen uppe i en jättefin sommarstuga i helgen och där badade vi i bubbelpoolen, tittade på film, åt god mat och bara tog det lugnt. 
 
Jag hade faktiskt knäppt lite bilder för er... men jag glömde sladden sladden till kameran hemma (dagens klantarsel). Detta är anledningen till att ni får klara er med en arkivbild idag. Å andra sidan är det lugnt, jag behöver ändå köpa en ny, och det ska göras i morgon så förvänta er mycket bilder imorgon mina vänner! 
 
Jo, jag kom just på en sak... klockan i Sverige är typ halv 2. Men aja, ha det bra! 

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: