Tillbaka Till Civilisationen

Canon EOS 7D // EF-S 18-55mm/3.5 - 5.6
 
Jag är tillbaka! Åh, det är så underbart... 
Visst var det var en upplevelse att vandra där uppe i fjällen, men om jag ska vara ärlig är jag en inbiten stadsmänniska. Jag har varken rätta inställninen eller motivationen till att ta på mig en 10 kg ryggsäck och gå en mil, i uppförsbacke, i spöregn på något fjäll. Men som sagt det var en upplevelse! 
Bilden knäppte jag en kväll vid Lunndörren. 
 
 Grejen är den att det inte kommer bli så mycket till vila. På torsdag klockan 22:10 så lyfter planet mot Island! Detta är något som jag har längtat ihjäl mig till sedan någon månad tillbaka, jag fick nämligen resan i konfirmationspresent. Jag ska vara där i 12 dagar, men efter det kommer jag inte hem då utan jag flyger direkt från Reykjavik till Köpenhamn och där hämtar pappa och Erik upp mig och vi åker och hälsar på min faster i Ystad några dagar. Taggad till tusen! 
 
Ha det bra! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: