Dom Senaste Dygnen

Canon EOS 7D // Canon EF 50mm/1.8 II
 
Hej på er! Dom senaste dygnen har varit lite lite lagom konstiga. 
I måndags kväll så blev jag plötsligt sjukt yr, och kunde inte stå upp, röra huvudet eller någonting för att allt bara gungade. Vi trodde att det skulle gå över under natten, men det gjorde det inte så vi bestämde oss för att åka upp till Hudiksvall och ta lite prover osv. Dom hittade inga fel på proverna, så dom kollade syn och balansorgan, där hittade dom inga fel heller så jag var tvungen att stanna över natten. På onsdag fick jag ta magnetröntgen för att kolla så att det inte var någon blödning eller tumör i hjärnan, vilket det inte var. Så dom drog slutsatsen att det var migrän orsakad av stress eller något.
Nu är jag hemma i alla fall och mår bra, är bara trött för att jag sov sammanlagt högst fem timmar under dom två dygnen.
Jag vet att jag borde vara hemma och vila, men nu klockan fem ska jag åka till Undersvik på konfirmationsläger, och kommer hem på lördag, haha! 
 
Vi hörs och ha det bra! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: