Do I Wanna Know?

Jag berättar sällan något om mig själv här på bloggen, så jag tänkte berätta 14 saker som ni antagligen inte visste om mig! 
 
1. Jag har spelat fiol i nästan 10 år, och gitarr i 2. 
 
2. Jag är 176 cm lång! 
 
3. När jag gick i 6:an hade jag knallrött hår. 
 
4. JAG ÄLSKAR VINDRUVOR. 
 
5. Mitt favoritgodis är Marabous Mandelsplitt. Den är bara så sjukt god! 
 
6. Jag har nog en ovanlig diagnos som kallas för taktdövet eller något, för att jag hör verkligen inte takten i någonting. Inte när jag lyssnar på musik, och inte när jag spelar, inte när jag sjunger. Att klappa takten är nästan en utnamaning för mig, haha! 
 
7. Den mest spelade låten på min spotify är Hey Brother med Avicii, tvåa är Do I Wanna Know med Arctic
Monkeys. 
 
 
8. Jag älskar att laga mat, men hatar hemkunskapen i skolan. 
 
9. Jag vill inte jobba med fotografering eller design när jag blir stor, utan jag vill jobba innom FN eller bli utrikespolitiker.  
 
10. Jag kan inte gå in på ZARA utan att köpa någonting, det är helt otroligt hur snygga kläder de har! 
 
11. Mitt rum är stökigt just nu...
 
12. Of Monsters And Men är mitt absoluta favoritband genom tiderna. Dog lite av lycka när jag träffade dem i Reykjavik förra året!
 
13. Jag ska klippa håret nästa tisdag, det börjar ju bli så förbannat långt.
 
14. Jag har en katt som heter Lenin och en hund som heter Kennedy. Verkligen passande namn på djur.
 
Nu vet ni i alla fall lite mer om mig, ha det bra! ♥
Postat av: Cassandra

Nu är veckans blogg vinnaren utsedd på mi blogg!

2013-09-21 @ 14:12:58
URL: http://thereishope.blogg.se
Postat av: Bohemhoe

JAG ÄR KÄR I DITT HÅR!

2013-09-21 @ 14:35:20
URL: http://bohemhoe.blo.gg/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: