ONE WAY OR ANOTHER I'M GONNA FIND YA'

 Två bilder jag knäppte nu i helgen. ↑
Jag kom inte på någon roligare rubrik så det fick bli låten i mina hörlurar just nu, haha. 
 
Idag är det måndag i alla fall! Roligt, roligt... typ. Närå, men jag har missat så mycket plugg så jag vet inte vart jag ska börja. Borde verkligen ta tag i alla dessa läxor men i stället så sitter jag här och bloggar. Känns produktivt.  
 
Igår var vi på grönan och det var hur kul som helst! Tyvärr tog jag inte med mig kameran men några mobilbilder kommer upp senare ikväll. Jag vet inte varför men jag kan verkligen inte åka fritt fall eller uppskjutet. Dom är bara läskiga, inte ett dugg roliga! 
Den roligaste var däremot Eclipse, roligare karusell får man ju leta efter. Det kändes som om man flög! 
 
Ha det bra! 

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: