Stillat shoppingabstinensen

Bilder  från Uppsala, och jag måste bara få säga att det är en otroligt fin stad ↑
 
Igår åkte jag och mamma på en liten dagstripp till Uppsala för lite shopping, strosande på fina gator och äta god mat. Jag tänkte faktiskt inte köpa något annat än några böcker på engelska bokhandeln, men trots det så kom jag hem ganska mycket fattigare. Impulsköpte skor och så hittade jag högmidjade jeans som jag var lite tvungen att ha! Men så går det när man åker till en stor stad och har shoppingabstines... Dagen avslutades med köttbullar med potatismos och gräddsås på IKEA (haha tröttnar aldrig på det, så himla gott). 
 
Bilder på det jag köpte kommer upp imorgon, för nu ska jag ut och fotografera med finaste Emma. Ha det bra! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: