It's my birthdayyy!!

Fotograferade lite på lovet och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet ↑
 
Men idag fyller jag 16, grattis till mig liksom! 
Det enda minuset är att jag alltid fyller år dagen då skolan börjar efter lovet, haha sämst. Kunde jag inte vara född en liten dag tidigare? Men vi hade sovmorgon till 10 så det gjorde inget!
Imorse överraskade mina fina vänner mig med att komma, ge mig ett litet grattiskort och vara allmänt underbara. Trevligt, trevligt! 
 
Ikväll ska jag äta tårta och öppna presenter, ha det bra! ♥
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Grattis! :) Skulle va kul om du ville besöka min blogg och lämna ett avtryck :)

2014-01-09 @ 18:04:32
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: