Skateboard i Huskvarna och över 100 mil i en trång bil

Två bilder från när jag och Erik åkte skateboard i Huskvarna igår kväll ↑
 
Jag har varit totalt frånvarande på bloggen på grund av att jag, Erik och mamma har varit på resande fot med destination Bornholm. Vi har åkt över 100 mil från Söderhamn till Ystad och sedan vidare med färja till Bornholm. Just nu bor vi i en liten länga mitt på ett stort fält med mindre än 100 meter till en jättefin strand, men på lördag förflyttar vi oss till ett strandhus på andra sidan ön. Måste bara säga att jag älskar detta ställe redan, har bara varit här i fyra timmar men gud vad fint det är! 
 
Ha en bra kväll! ♥
Postat av: f r i d a

så härliga bilder, fantastiskt ljus!

(ps, din header - O M G så snygg!)

Svar: Men åhh tack vad snäll du är! <3
Alma B

2014-07-03 @ 19:43:37
URL: http://fridasusanne.blo.gg
Postat av: Alexandra

Så underbara bilder!!

2014-07-04 @ 13:21:26
URL: http://junkfoods.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: