Våren runt hörnet och pajad dator

Några bilder från den senaste tiden ↑
 
Som folk antagligen märkte tog jag en liten fin bloggpaus på ungefär en månad, men om jag sa att det var endast för att hitta inspiration skulle jag ljuga. Den största anledningen är att min dator pajade totalt, tillsammans med Photoshop och en månads fotografering. Men jag kommer försöka blogga från mammas dator, tills jag har skaffat en egen! 
Vad har jag gjort den senaste tiden då? Jo, jag har köpt Converse, fotograferat med fina vänner, sett säsongsavslutningen av Teen Wolf (OMG säger jag bara), haft intagningsprov för Estet, gjort nationella och sökt sommarjobb. Det bästa är dock att våren är runt hörnet, nästan hela mars har var haft strålande sol! 
 
Ha det bra! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: