Throwback 1/4

Januari, februari, mars och april 
 
På min födelsedag i januari fick jag min älskade kamera och några veckor senare bestämde jag mig för att börja blogga. I början av året åkte jag väldigt mycket snowboard, önskade att jag hade en fotostudio, åt på donken med Vilma och Julia, hade på mig en pälshatt och klädde mig i alldes för lätta kläder för de 20 minus som var utomhus. 
I slutet av februari fick jag äran att fotografera på Julias mosters bröllop och det var verkligen jätteroligt!
Under sportlovet åkte vi till tänndalen och när snön började smälta i slutet av mars passade vi världens sötaste vovve. Mitt 50 mm objektiv gick sönder men det stoppade inte mig och lite annat fint folk från att gå ut och fotografera en hel dag. 
 
Del 2 kommer imorgon, ha det bra! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: