Satisfaction feels like a distant memory

Min fina kompis Julia ska ha cred för dessa bilder ↑
 
Förlåt för megadålig uppdatering men jag har inte kännt för att varken knäppa bilder eller blogga. Detta på gund av två anledningar. Anledningarna är att kören hade ABBA-konsert igår kväll som jag och resten av tjerjerna övat jättemycket inför, problemet var bara at jag hade blivit erbjuden att vara hårmodel för Hårcenter samma kväll så det krockade (omfgasdfghjkl) Jag valde dock att gå på visningen istället för konserten för att kören klarar sig jättebra utan mig medans visningen skulle bli konstigt om det saknade en tjej. 
Jag var så nervös, men det gick utan missöden och det blev jättebra! Det är därför som mitt hår har blivit blått förresten, haha.
 
Så övningar och frisörbesök har gått om vartannat så jag har varken haft tid eller energi att tänka på bloggen. 
Bättre uppdatering kommer, ha det bra! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: