en liten lista

Jag heter Alma Bjarnadottir Bernhardsson
Jag är för tillfället skittrött på skolan och vill ha sommarlov NU!
Jag är bra på att lyssna på musik. Gjort det i flera timmar i sträck nu, vilken talang.
Jag tycker inte om att datorn jag skriver på just nu inte har bokstaven y, så jag måste kopiera...
Jag är dålig på spara pengar. 
Jag läser Himlen börjar här av Jandy Nelson igen. Lika bra varje gång. 
Jag gillar när det är soligt ute. 
Jag sjunger hela tiden och när jag inte gör det så nynnar jag. Det är en inbiten vana, på gott och ont. 
Jag älskar Fun.s nya låt Sight of the Sun. 
Jag är inte speciellt bra på att komma i tid. Alltid en minut sen. Till allt. 
Jag föredrar att äta naturgodis istället för vanligt godis. 
Jag tycker om säsongsavslutningen av How I met your Mother. Den var jättefin, vad än alla säger. 
Jag är beroende av fruktsallad.  
Jag har på mig mina ''blommiga'' boyfriendjeans och en ljusrosa fett mysig stickad tröja. 
Jag dricker ingenting just nu. 
Jag lyssnar på Ordinary Love av U2. 
Jag blir arg på min hund för han smutsar ner min säng. 
Jag är rädd för gräshoppor. 
Jag önskar mig fred på jorden och osv. osv. 
Jag är pinsamt dålig på att dansa.
Jag är uppväxt i en liten men gullig stad vid namn Söderhamn. 
 
Listan snoddes från Idas blogg

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: