Brighton - Mobilblogg

Två mobilbilder från igår vid Brighton Pier! 

Här kommer en liten snabb mobiluppdatering. Jag är alltså i Brighton med EF på språkresa och det är verkligen jättefint här! Vi svenska gruppen kom i förrgår men jag har inte haft tid att uppdatera då det har varit aktiviteter och utflykter hela dagarna. Idag blev vi iallafall indelade i klasser och jag hamnade med tre svenskar och så norrmänn, italienare och finnar. Alla verkligen jättetrevliga och på lördag ska vi in till London. Jag behöver väll inte ens säga hur galet taggad jag är över det! 

Jag har tyvärr inget internet på min dator ännu men så fort det är fixat kommer riktiga bilder. Ha det bra! 
Postat av: Clara

Ser riktigt mysigt ut! :D Vill också till Brighton!

2014-07-17 @ 15:21:14
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar: